Velkommen til familiegudstjeneste søndag 15.november kl. 11:00!

Til søndag er det Tonje Søvik som skal undervise fra Sparks, og teamet er bønn. Det blir også dukketeater og vi lovsynger sammen. Vi tror det blir en fin samling, både for de som er i kirka og de som sitter hjemme. Gudstjenesten blir nemlig streamet live på Facebook-siden «Lyngdal Frikirke». Dette skjer kl. 11:00, og streamen blir tatt bort etter gudstjenesten er ferdig (de som er i salen blir ikke filmet). Da vil det kun være talen som ligger ute. På grunn av innstramminger og smittesituasjonen vi står i kan vi kun være 50 stk. i kirkesalen, derfor streamer vi slik at flere kan få være med.

Da det er viktig at vi ikke overskrider antallet vi har lov til å være samlet, må vi ha påmelding i forkant. Dere kan melde dere på ved å trykke på denne linken:

Det er viktig at dere melder på alle familiemedlemmer en-og-en, med navn og telefonnummer. Dermed får vi en full oversikt og dere trenger da bare å bli krysset ut når dere kommer til kirka. Fint om dere også er ute i god tid, slik at alle kan plasseres i salen før vi begynner.

Vi ønsker at det skal være trygt å komme i kirka vår, derfor er det ekstra viktig at alle følger gitte retningslinjer. Og viktigst av alt: dersom du har symptomer – hold deg hjemme! Øvrige smittevernsregler kan dere lese her.