Velkommen til gudstjeneste og barnekirke søndag 10.oktober kl.11:00!

På søndag går vi over i oktobers hovedtema som er «engasjert trosliv». Overskriften er «MIN TRO», og det er akkurat det det handler om. Tro er ikke deltakelse i aktiviterer eller nedarvede rutiner. Det er faktisk en relasjon. En relasjon til en levende Gud som ønsker å være en naturlig del av livet ditt – hele tiden! Din tro kan kanskje føles svak til tider, og det er ikke alltid vi klarer å leve slik vi selv ønsker. Men faktumet er at du KAN tro, og du KAN bygge en tro steg for steg. Hvorfor? Fordi Jesus ønsker at du skal ha et engasjert trosliv, og Han ønsker å bygge det i deg! Det er pastor Thore Søvik som taler til søndag.
Det blir dåp og innsettelse av diakon. Maria Løland m/ team leder oss i lovsang.
I barnekirka denne søndagen jobber vi med:

Puggles –

Cubbies – Bjørneklem 24

Sparks – Jesus og Johannes – Jesu dåp

T&T – Evigheten

Trek – Noah

Husk å ta med bibelleseplanen i kirka på søndag. Det blir premie til alle som har fullført planen:)

Etter gudstjenesten blir det enkel kirkekaffe.

Velkommen til Gudstjeneste!