Velkommen til mini-dåpsgudstjeneste søndag 16.08 kl. 11:00!

Vi kunne ikke vente… Så vi kjører i gang med en mini-dåpsgudstjeneste på søndag 16. august kl.11:00. Det blir dåp, musikkinnslag, og tale av Thore. Det blir en kort gudstjeneste, men med godt innhold!

Etter gudstjenesten tar vi en 15 min. pause før vi har et infomøte. Det skrives ikke referat ved infomøter, så vi anbefaler dere å komme – minst en fra hver husstand.

Det er fremdeles menighetsweekend som er den offisielle oppstarten vår, men vi håper likevel at mange vil komme denne søndagen for en liten forsmak på høsten!
Smittevern:
Maks antall for arrangement er fortsatt 200 stk., og dere vil bli skrevet inn med navn og telefonnummer ved oppmøte som standard smitteverns-tiltak for evt. smittesporing. Vi holder som vanlig 1 meter avstand til de som ikke er i samme husstand, vi unngår håndhilsing og vi vasker/spriter hendene ved ankomst. Kom gjerne i litt god tid, slik at vi unngår lang kø ved registrering. Dersom du har symptomer på Covid-19, må du holde deg hjemme. Det må du også dersom du har vært utenfor Norge de siste 10 dagene. Dette gjelder for alle aktiviteter og samlinger i regi av Lyngdal Frikirke.

Hjertelig velkommen!