Velkommen til julemarked utenfor Lyngdal Frikirke lørdag 13.nov kl12:00 – 14:00

Vi er veldig lei oss for at vi må avlyse vår tradisjonelle Førjulsmesse i år, men etter de siste anbefalingen fra kommunene så lar det seg ikke gjennomføre. Men vi har masse fine varer som vi ønsker å få solgt ut, derfor inviterer vi til utendørs julemarked og bruktmarked for barn, lørdag fra kl.12:00 – 14:00.

På salgsbordene selges det fine kranser, hjemmelaget julepynt, strikkevarer, småkaker og annet julegodt, lefser, kransekaker og steinovnsbakte brød fra Kvavik.

Det blir også et eget bruktmarked for barn med salg av barneleker, barneklær, godteposer og julekuler med godteri.

Inntektene fra julemarkedet og hovedlotteriet går til House of hope, som er hardt rammet av pandemien. Vi håper mange vil komme innom kirka på lørdag!

Husk å hold avstand! Vi ønsker minst mulig bruk av kontanter, så bruk gjerne VIPPS eller bankterminal

Det blir åresalg og trekning i forbindelse med en gudstjeneste før jul.

Trekning av hovedlotteriet gjøres på Facebook på lørdag kl.14:00.Hjertelig velkommen!