Velkommen til gudstjeneste med barnekirke søndag 15. desember kl. 11:00!

Til søndag får vi besøk av Torbjørg Oline Nyli, og hun skal tale for oss. Torbjørn Oline er pastor i Ytre Randesund Misjonskirke. Hun har vært hos oss tidligere og snakket om boka si «Åndelige foreldre».

Budskapet i oss. Gud ble menneske og kom til jorden, og Gud fortsetter å vise seg gjennom helt vanlige mennesker som deg og meg. Vi er betrodd budskapet om Jesus Kristus, samtidig som vi også er budskapet – med hvordan vi lever. Hvordan kan vi bli klar over hva vi formidler, ikke bare til de som ikke tror, men også innad i fellesskapet?

Torbjørg Oline vil på søndag fokusere på hvordan vi kan bli en flergenerasjonsmenighet som kan utfylle hverandre og sammen gi et helere bilde av hvem Jesus er – til Lyngdal.

Sigrid Harket Sandal m/team leder oss i lovsang og det blir mulighet for forbønn.

I barnekirka denne uka, jobber vi med:

Denne søndagen er teamet «Jul» på alle gruppene, men det er bare Cubbies som har tema i håndboka som kan leses i forkant. Men kanskje noen husker utfordringen om å lage et kort med et godt buskap og gi til noen? Dette kan dere snakke mer om hjemme:)

Cubbies kan lese i Honningkrukke side 108.
Vi gleder oss til å se alle barna til søndag!

Velkommen i fellesskapet!

Kategorier: Nyheter, Uncategorized