Velkommen til gudstjeneste med barnekirke! Søndag 26.mai kl. 11:00.

Til søndag er det Thore Søvik som taler og vi fortsetter taleserien «..og bli hans etterfølgere,..», som er en del av menighetens visjon. Hva betyr det å «følge etter»? Jo, da må man gå bak noen. Følge den veien personen foran går, stole på at det går bra og være med på hele turen. Så hvorfor er det så vanskelig følge etter Jesus i hverdagen? Kanskje har vi dårlige erfaringer med tro, med andre kristne eller med kirken. Eller kanskje vi ikke helt har forstått hvem Jesus er, og hatt et ekte møte med ham. Kom på gudstjeneste, så vi sammen kan erfare Jesus og bli mer overgitt i vår etterfølgelse!

I barnekirka denne uka jobber vi med:

Puggles – Gud elsker min familie (Her kan kortene brukes i ukene etter)

Cubbies – Bjørneklem 22

Sparks – Gud redder isralittene

T&T – Jesus vil at vi skal dele evangeliet

Registering barnekirka:

Vi fortsetter med å registrere barna og ønske velkommen i foajeen før GT starter. Vi tror dette er en fin måte å se barna på. Her blir de ønsket velkommen, de får et stempel og kan legge fra seg bøkene sine. Fint om dere følger barna deres bort til dette bordet.

Det blir mulighet for forbønn, og lovsang ledet av Erlend Haddeland m/band.