Velkommen til gudstjeneste med barnekirke søndag 30.januar kl.11:00!

Den beste utgaven av seg selv?
Uttrykket «å bli den beste utgaven av seg selv» er blitt populært. Det kan være et ønske om å bli det, eller brukes unnskyldende/forklarende om at «da blir jeg ikke akkurat den beste utgaven av meg selv».
Hva er det som skjer når vi ikke blir det, og hvordan er det mulig å bli en bedre utgave av seg selv?

Dette er tema i søndagens preken, og det er vår tilsynsmann Jan Inge Ringsby som taler.

Barnekirke
Det blir ikke felles start med alle denne gangen, og det blir påmelding til gruppene (se link litt lenger ned). Skulle det vise seg at det blir flere enn 20 påmeldte i en gruppe, deler vi oss opp.

Vi deler inn inngang/rom som vi har gjort før:

• Sparks og T&T bruker inngangen nede bak kirka og toalettet i ganga der. Det skal ikke være gjennomgang til Cubbies der.
  • Cubbies bruker hovedinngang og går ned som før.
  • TREK bruker hovedinngang og går opp på kontoret.

Tema for barnekirka denne gangen er:
Cubbies: Bjørneklem 1
Sparks: Jesus metter fem tusen
T&T: Å tilbe Gud
TREK: Tilbakeblikk GT

Smittevern:
– Påmelding for alle HER
– Ulike innganger for barnekirka – se over
– Påbud om bruk av munnbind ut og inn av kirken, og ved bevegelse i kirkesalen.
– Er du syk, har symptomer på Covid-19, eller er i samme husstand med en som er i isolasjon (anbefales av FHI, selv etter at karantenereglene er opphevet) – hold deg hjemme:)