Velkommen til gudstjeneste med barnekirke søndag 6.september kl. 11:00!

Vi starter ny taleserie: FIR’FOLDIG. Det kommer til å gå over fire søndager, og Thore Søvik taler første del med overskriften «fellesskapet».
Hva er et felleskap og hva skiller en kirke fra andre organisasjoner? Det første enkle svaret er selvfølgelig Jesus. Han står midt i blandt oss og ønsker å vise oss hvem han er. Men du er også en viktig del av fellesskapet. De første kristne hadde et meget spesielt fellesskap. Det var så spesielt at det ble snakket om i byen. På en god måte. Kan vi oppleve det samme?
Les gjerne Apg. 2, 42-47 i forkant av gudstjenesten.

Endelig kan vi samles til barnekirke igjen, og det er tid for å børste støv av hjemmebøkene:)  Det er noen årskull som skal bytte gruppe nå: 2017 kullet kan nå begynne på Cubbies, 2014 kullet på Sparks, 2010 kullet på T&T, og 2007 kullet begynner på Trek. De som har fått nye grupper får nye bøker på søndag. MEN de som ikke har byttet gruppe og har bøker, så er temaet til søndag:

Puggles: Gud skapte grønnsakene
Cubbies: Bjørneklem 10
Sparks: Elia og Elisja
T&T: Hva har vi lært om Gud?
Trek: Hva er det gode liv?

NB! Puggles blir værende opp i gangen under gudstjenesten. Dere kan gå rett inn i glassrommet etter registrering.

Vi minner om ulike innganger til gudstjenesten denne søndagen:
Foreldre med Puggles- og Cubbies- barn: Hovedinngang
Trek-ungdommer: Hovedinngang
Sparks og T&T: Kjellerdør nede, bak kirka
Voksne, uten barn som skal leveres: Nødutgang-dørene i enden av kirka

Velkommen i fellesskapet!