Velkommen til gudstjeneste og barnekirke søndag 7.november kl.11:00!

Din tro er personlig. Tenk at Jesus døde for akkurat deg, ditt liv og din evighet! Men den er ikke ment til å være privat. Den er ment til å leves ut i fellesskap. I menighet, i familie, på jobb og andre relasjoner. Er det ikke rart at vi lever i et samfunn hvor vi deler mer og mer, på godt og vondt, av oss selv på sosiale medier, og samtidig deler mindre av tiden vår, og nære relasjoner? Og slik kan troen også bli. Noe vi deler på nett, men ikke i relasjonene rundt oss. Denne måneden skal vi snakke om behovsorientert evangelisering, og vi begynner på søndag! Det er pastor Thore Søvik som taler til søndag.

Det blir lovsang ledet av lovsangsteam fra FRIK, utsendelse av Gunn Lina og barnekirke.
Etter gudstjenesten blir det kirkekaffe i gangen.
Du er velkommen!

I barnekirka denne uka jobber vi med:
Puggles –
Cubbies – Høsttakkefest
Sparks – Nikodemus
T&T – Å tro på Gud
TREK – Moses

Er du syk eller har symptomer på covid19, ber vi deg holde deg hjemme.