Velkommen til «SUM synger julen inn» søndag 13.desember kl. 17:00!

Koronapandemien setter en stopper for mange ting, men ikke julens viktigste budskap! Derfor har SUM – Serøse Unge Menn, bestemt seg for å ha et aldri så lite comeback. SUM er en kvartett fra Lyngdal som sang sammen i 11 år, og gav ut 4 album. Nå er det nesten ti år siden vi la opp, men tanken om å bidra inn i kaoset kom snikende. Derfor lager vi nå en digital «vi synger julen inn» konsert som lanseres 13. desember kl.17:00.

Vi vil formidle julens budskap, bidra til litt julestemning. I tillegg ønsker vi å samle inn en gave til Frelsesarmeens årlige prosjekt; «Håp i ei gryte». Konserten blir full av kjente julesanger, som du kan synge med på hjemme. Vi har også noen gamle SUM klassikere, og vil mellom sangene sette fokus på julens gledelige budskap. For selv om det er mørkt ute og vanskelige tider, så har englene forkynt budskapet om fred på jorden, og Guds tilstedeværelse. Derfor går vi mot en gledelig jul, uavhengig av våre omstendigheter!

Vi inviterer deg til være med å synge julen inn, sammen med SUM.

Sendingen vil bli lagt ut på Lyngdal Frikirke sin Facebook-side og på Lyngdal Frikirke sin Youtube kanal.